270757
Zaawansowany uÂżytkownik
  
Reputacja +0/-0
Offline
Wiadomości: 21
Zobacz profil
|
 |
« Odpowiedz #4 : Styczeń 13, 2014, 09:13:16 » |
|
W pracy terapeutycznej z dzieĂŚmi zaburzonymi emocjonalnie moÂżna posÂługiwaĂŚ siĂŞ fragmentami tego treningu, dostosowujÂąc go do moÂżliwoÂści percepcyjnych i wykonawczych dziecka przedszkolnego.
W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeĂą u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18 W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeĂą mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12 W. Pitak: Ojciec – zhaĂąbiony mĂŞÂżczyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13 M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38 W. Pitak: Agresja a jÂąkanie u jedynakĂłw, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14 W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodzicĂłw, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44 W. Pitak: Muzyka leczy ale czy Âłagodzi obyczaje, BliÂżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28 W. Pitak: Ojciec – zhaĂąbiony mĂŞÂżczyzna, , BliÂżej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
|