"Nasza Klasa" - forum dla absolwentów, rodzin, kolegów i znajomych
Grudzieñ 18, 2024, 17:41:49 *
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci: Forum zosta³o uruchomione dla absolwentów szkó³ podstawowych, ¶rednich i wy¿szych oraz dla ich rodzin, znajomych i go¶ci.
Zapraszamy
 
   Strona g³ówna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj siê Rejestracja  
Strony: [1] |   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: napiêcie i ból miê¶ni brzucha  (Przeczytany 8365 razy)
0 u¿ytkowników i 2 Go¶ci przegl±da ten w±tek.
26091949
Zaawansowany u¿ytkownik
****

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 32


Zobacz profil
« : Sierpieñ 09, 2008, 07:23:44 »

Witam wszystkich
Mam kilka pytañ odno¶nie swojego obecnego stanu. Od kilku miesiêcy odczuwam ci±g³e napiêcie mie¶ni brzucha, które powoduje lekki ból brzucha oraz czasem md³o¶ci. Z napiêciem mie¶ni brzucha zwi±zane jest to, ¿e mam wra¿enie jakbym nie do koñca opró¿ni³ pêcherz i d³u¿ej trwa zanim rozpocznê siusianie. By³em u neurologa - w badaniu neurologicznym lekarz nie stwierdzi³a nic co by j± zaniepokoi³o oprócz braku tzw. odruchów brzusznych ale lekarz powiedzia³a, ¿e byæ mo¿e siê tak napinam i ¿e w ogóle u 20% zdrowych ludzi nie ma tych odruchów i nie ¶wiadczy to o ¿adnej chorobie. Da³a mi skierowanie na rezonans g³owy i powiedzia³a, ¿e jak bêdzie prawid³owy to ¿eby udaæ siê do psychiatry, bo to nerwica. Rezonans g³owy wyszed³ prawid³owy. Mam wiêc pytanie, czy nerwica mo¿e powodowaæ napiêcie miê¶ni brzucha i zwi±zany z tym brak odruchów brzusznych - czy kto¶ mia³ z Was stwierdzony brak odruchów brzusznych a nastêpnie zdiagnozowan± nerwicê. Nie wiem czy mam i¶æ jeszcze raz do innego neurologa i robiæ jakie¶ dodatkowe badania czy udaæ siê do psychiatry aby leczyæ nerwicê.

Na nerwicê z tego co czyta³em na tym forum wskazywa³yby drobne dr¿enie ró¿nych miê¶ni na ciele - zw³aszcza po lewej stronie cia³a(tzn. lewa rêka i noga), któr± tak jakbym mia³ s³absz±.

Od miesi±ca biorê magez i potas oraz witaminê B - nie widzê poprawy.
Zapisane
aaaa
Aktywny u¿ytkownik
***

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Wrzesieñ 05, 2008, 09:33:13 »

Ja te¿ lubiê siê bawiæ i uwa¿am,¿e dobra zabawa zaczyna siê po 50-ce.Net to dla mnie praca ew.muzyka.Kiepsko funkcjonujê w sieci,wolê ¿ywy kontakt.Jest jeszcze parê miejsc w których mnie nie by³o.Pozdrawiam
Zapisane
11olo11
Aktywny u¿ytkownik
***

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 12


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Grudzieñ 13, 2008, 09:57:36 »

 zaczê³o siê. Jakie¶ dwa miesi±ce temu, niepewnie, ale z du¿ym zapa³em. Pomys³ dojrzewa³ prawie rok, ewoluowa³, by³ dopieszczany, udoskonalany i sami twórcy wiedz± co jeszcze. Idea by³a przepiêknie prosta: przyjaciele – przyjacio³om. W³a¶ciwa idea grupy przyjació³ plus umiejêtno¶ci nieprzeciêtne i 11 listopada ruszy³ portal nasza-klasa.pl, portal dla ludzi z klas±.

Za³o¿enie g³ówne, pozostañmy w kontakcie ze znajomymi ze szkolnych lat, okaza³o siê tylko punktem wyj¶cia. Twórcy naszej-klasy dali internautom bazê szkó³ z ca³ej Polski.

Ka¿da szko³a otrzyma³a w³asn± podstronê, gdzie mo¿na by³o wirtualnie reaktywowaæ swoj± klasê. Serwis zacz±³ prze¿ywaæ prawdziwy szturm internautów. Lawinowo poczê³y przyrastaæ „listy obecno¶ci” klas z najdalszych nawet zak±tków Polski i nie tylko… U¿ytkownicy pisali: „¦wietny pomys³, dziêkujê bardzo, w przeci±gu tygodnia uda³o mi siê zebraæ prawie ca³± star± klasê, ju¿ planujemy spotkanie”, „¦wietna strona, poleci³em j± wielu znajomym z ró¿nych stron ¶wiata”.

Zapisane
Natasza
Zaawansowany u¿ytkownik
****

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 49


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Grudzieñ 24, 2008, 07:12:42 »

Jak pokonaæ stres?
----------------------
Codziennie rano wypij szklankê wody o temp. pokojowej. Wyeliminuje zaparcia i uwolni organizm od zatruwaj±cych toksyn. Koniecznie jedz o sta³ych porach. Najlepiej niedu¿e posi³ki cztery, piêæ razy dziennie. Je¶li czujesz, ¿e uczucie g³odu jest nie do zniesienia, siêgnij po marchewkê, ry¿owe pieczywo lub fili¿ankê zielonej herbaty. Daj± uczucie syto¶ci, a nie tucz±.

Jedz ¶wie¿e warzywa i owoce, szczególnie banany, cebulê, pory i czosnek. Wspomagaj± odporno¶æ organizmu. Pij jogurty, które odbudowuj± naturaln± florê bakteryjn±.
Twoja dieta powinna byæ bogata w magnez. Dlatego pij kakao, jedz orzechy, sojê, kaszê gryczan± i sezam. Unikaj alkoholu. Dra¿ni on ¶luzówkê ¿o³±dka, powoduj±c bóle i uczucie pieczenia.


Zapisane
abigel0
Aktywny u¿ytkownik
***

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 12


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Kwiecieñ 04, 2009, 12:50:22 »

Witam. Jestem bardzo zadowolony z tego co mog³em bezp³atnie odebrac, wsy³uchaæ oraz samemu na sobie zastosowaæ. W tym coœ jest. Jako sluchacz Medzycznego Studium Zawodowego z kierunku Terapia Zajêciowa mam pewne podstawy i to one daj¹ mi prawo do szczerego porgatulowania za coœ tak wspania³ego. Dziêkuje i do us³yszenia. Z wyrazami szacunku
Zapisane
Carolina
Ekspert
*****

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 54


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Listopad 11, 2009, 09:21:47 »

RELAKSACJA PROGRESYWANA wg JACOBSONA   jest najstarsz±  ( 1938) technik± relaksacyjn±  i polega na rozlu¼nianiu poszczególnych grup miê¶niowych poprzez naprzemienne skurcze i rozkurcze miê¶ni. Efektem jej stosowania jest nabywana przez pacjenta umiejêtno¶æ oceny nieprawid³owego napiêcia miê¶niowego i jego umiejscowienia, umiejêtno¶æ ¶wiadomego zwalniania napiêcia, a przez to wp³ywanie na swoje stany emocjonalne.


@


W pracy terapeutycznej z dzieæmi zaburzonymi emocjonalnie mo¿na pos³ugiwaæ siê fragmentami tego treningu, dostosowuj±c go do mo¿liwo¶ci  percepcyjnych i wykonawczych dziecka przedszkolnego. 


W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeñ u dzieci,  Kurier       Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18
W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeñ mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19
W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28
W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28
W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12
W. Pitak: Ojciec – zhañbiony mê¿czyzna,  Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13
M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38
W. Pitak: Agresja a j±kanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14
W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44
W. Pitak: Muzyka leczy ale czy ³agodzi obyczaje, Bli¿ej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28
W. Pitak: Ojciec – zhañbiony mê¿czyzna,  , Bli¿ej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19
Zapisane
Ad
Zaawansowany u¿ytkownik
****

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 43


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Marzec 11, 2010, 11:31:46 »

Uwa¿asz, ¿e ¿ycie to ci±g³a rywalizacja? Zmêczony trwaj±cym wy¶cigiem z rozkosz± chowasz siê w swojej skorupie? Wolisz pozostaæ przezroczysty dla otoczenia, trac±c przy tym mo¿liwo¶æ osi±gniêcia zawodowej satysfakcji, osobistego spe³nienia czy choæby zabrania g³osu w dyskusji? W takim przypadku jeste¶ tylko biernym widzem, zza szyby przygl±daj±cym siê prawdziwemu ¶wiatu.

Znajd¼ wreszcie sposób na zwiêkszenie pewno¶ci siebie, budowanie szacunku, odzyskanie kontroli nad w³asnym ¿yciem i ograniczanie konfliktów. Je¶li chcesz wyj¶æ z cienia, a asertywno¶æ uczyniæ jednym ze swoich priorytetów, ten poradnik jest w³a¶nie dla Ciebie. Asertywno¶æ co co¶ wiêcej ni¿ metoda komunikacji. To aktywna postawa, za spraw± której przestaniesz ukrywaæ swoje pomys³y i pragnienia, wyzbêdziesz siê chêci zadowalania innych i wtapiania w t³o, zaczniesz otwarcie wyg³aszaæ swoje opinie i zaznaczaæ w³asn± obecno¶æ. B±d¼ sob±, nie bój siê eksponowaæ swojej indywidualno¶ci i naucz siê wyznaczaæ granice.
Zapisane
agusia
Aktywny u¿ytkownik
***

Reputacja +0/-0
Offline

Wiadomo¶ci: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Wrzesieñ 02, 2010, 09:45:38 »

Witam serdecznie.
Od jakiego¶ czasu pracujê nad emisj± g³osu. Mój g³os jest cichy, przyt³umiony i dziecinny. Ostatnio przeczyta³am, ¿e konieczne jest do wydobycia prawdziwego brzemienia g³osu - stosowanie w mowie rezonansu g³owowego poprzez kierowanie sumienia wydychanego powietrza na "maskê".

Nigdzie jednak nie moge znale¼æ æwiczeñ, co by siê tego nauczyæ. Bardzo bardzo proszê pomó¿cie  We wrze¶niu chcê zdawaæ do instytutu muzyki a z fataln± emisj± mnie nie przyjm±  Czy móg³by mi kto¶ podaæ kilka æwiczeñ? Dziêkuje z góry
Zapisane
Strony: [1] |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap
Strona wygenerowana w 0.021 sekund z 20 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

wilczerp miraculous-school osiedlekrolewskie tele federacjagarmanii2023forum