Poka¿ wiadomo¶ci
|
Strony: [1] 2
|
1
|
Publikacje / Wspomnienia, opisy i relacje / Pink Floyd - The Last Concert (Gilmour, Waters, Mason ,Wright )
|
: Sierpieñ 04, 2019, 16:05:40
|
. David Gilmour / Roger Waters / Nick Mason / Richard Wright On 2 July 2005 Pink Floyd performed at the London Live 8 concert with Roger Waters rejoining David Gilmour, Nick Mason and Richard Wright. It was the quartet's first performance together in over 24 years — the band's last show with Waters was at Earls Court in London on 17 June 1981. R.I.P. Richard and Syd "Speak to Me/Breathe/Breathe (Reprise) ", "Money", "Wish You Were Here", "Comfortably Numb" https://www.youtube.com/watch?v=2K7TU1Hh_3U.
|
|
|
3
|
Kategoria ogólna / oferty pedagogów i terapeutów / Abp Marek Jêdraszewski: Nie mo¿emy ulec nowemu k³amstwu
|
: Sierpieñ 04, 2019, 15:34:52
|
. - Nie mo¿emy ulec kolejnemu k³amstwu co do Boga i cz³owieka. K³amstwu, które chce nas znowu poddaæ w niewolê. Naj¶wiêtsza Maryja Panna i ¶w. Józef swoj± postaw± w pe³ni czasów pokazali nam co znaczy byæ wolnym poprzez swoje ws³uchiwanie siê w Bo¿y g³os, podjêcie tego czego Bóg od nich oczekiwa³ – mówi³ metropolita krakowski abp Marek Jêdraszewski podczas uroczystej Mszy ¶w. z okazji 100-lecia parafii pw. ¶w. Józefa Oblubieñca w Lubomierzu. Na pocz±tku Eucharystii proboszcz, o. Piotr G³ód przypomnia³ krótko historiê parafii, która zosta³a erygowana w 1919 roku. – Prze¿ywamy stulecie istnienia naszej parafii. Prze¿ywamy ten jubileusz w my¶l s³ów ¶w. Paw³a „Bogu dziêkujcie, ducha nie ga¶cie” – powiedzia³ i w imieniu wszystkich zebranych powita³ arcybiskupa oraz wyrazi³ sw± rado¶æ z jego obecno¶ci. Poprosi³ tak¿e o przewodniczenie Mszy ¶w. i wyg³oszenie S³owa Bo¿ego. W homilii arcybiskup nawi±za³ do s³ów ¶w. Paw³a, który powiedzia³, ¿e gdy nadesz³a pe³nia czasów, ludzie zostali uwolnieni z niewoli „¿ywio³ów tego ¶wiata”, by cieszyæ wolno¶ci± dzieci Bo¿ych i pe³ni± Jego dziedzictwa. Od tej pory cz³owiek mo¿e wo³aæ do Stwórcy „Abba, Ojcze!”. Ten prze³om dokona³ siê dziêki temu, ¿e Jezus przyszed³ na ¶wiat, rodz±c siê z ³ona Naj¶wiêtszej Dziewicy. Podczas zwiastowania archanio³ odkry³ przed Maryj± kim bêdzie dziecko, które narodzi, a ona w wolno¶ci podjê³a decyzjê i zgodzi³a siê pe³niæ wolê Boga. ¦w. Józef bêd±cy w rozterce us³ysza³ we ¶nie Bo¿e objawienie. Anio³ Pañski powiedzia³ mu, ¿e Syn Maryi jest poczêty z Ducha ¦wiêtego i zbawi swój lud. – Te dwa orêdzia skierowane do Naj¶wiêtszej Maryi Panny i ¶w. Józefa mówi± o Chrystusie, Bo¿ym Synu. Anio³ Gabriel mówi³ do Maryi: „bêdzie panowa³ i jego panowaniu nie bêdzie koñca”. Ten sam anio³ mówi do ¶w. Józefa „zbawi swój lud od grzechów”. Wolno¶æ jak± przynosi nam Pan Jezus to wolno¶æ od grzechów, która sprawia, ¿e upada zapis starodawnej winy i mo¿emy naprawdê byæ dzieæmi Bo¿ymi, mówiæ do Boga Abba Ojcze! – powiedzia³ metropolita. Szczególna wolno¶æ dzieci Bo¿ych polega na tym, ¿e Jezus panuje nad nimi poprzez swe s³owo, mi³o¶æ objawion± na Golgocie i zwyciêstwo nad grzechem. Cz³owiek powinien odpowiedzieæ swoj± mi³o¶ci± na mi³o¶æ Chrystusa. Arcybiskup przywo³a³ postaæ ¶w. Franciszka, który p³aka³ nad tym, ¿e „Mi³o¶æ nie jest kochana”, a ludzie odrzucaj± Jezusa, nie odpowiadaj±c mi³o¶ci± na Jego mi³o¶æ. ¦w. Franciszek ca³ym swoim ¿yciem ukazywa³ co znaczy kochaæ Jezusa, i jak uto¿samiaæ siê z wzorem cz³owieczeñstwa, który On nam pozostawi³. Mówiono, ¿e kto ujrza³ Franciszka, zobaczy³ samego Zbawiciela. To wra¿enie sta³o siê jeszcze silniejsze, gdy pod koniec ¿ycia jego cia³o zosta³o naznaczone stygmatami. ¦w. Franciszek czêsto prosi³ Boga o ³askê przebaczenia i mi³osierdzia dla ludzi, którzy nie potrafi± swoim ¿yciem odpowiadaæ na najwy¿sz± mi³o¶æ Jezusa. Podczas jednej z modlitw ukaza³ mu siê Chrystus wraz ze swoja Matk± i obieca³, ¿e wszyscy ludzie, którzy od zachodu s³oñca 1 sierpnia do zachodu 2 sierpnia odwiedz± maleñk± kapliczkê Porcjunkuli pw. MB Anielskiej pod Asy¿em, dost±pi± ³aski odpuszczenia grzechów i darowania wszystkich kar. Od tej pory wielu pielgrzymów przybywa³o w to miejsce, odwiedzaj±c równie¿ miejsce ¶mierci ¶w. Franciszka. W 1967 roku ¶w. Pawe³ VI rozci±gn±³ ten przywilej na wszystkich wiernych. Ci, którzy odwiedz± swój ko¶ció³ parafialny, odbêd± szczer± spowied¼ i przyst±pi± do Komunii ¦wiêtej, mog± uzyskaæ odpust. – W³a¶nie w ten ¶wiêty czas spotykamy siê tutaj, by zaczerpn±æ Bo¿ych £ask i ca³± piersi±, ca³± nasz± dusz± oddychaæ wolno¶ci± Bo¿ego Dziecka. Jednocze¶nie spotykamy siê, by dziêkowaæ za stulecie powstania waszej parafii pw. ¶w. Józefa w Lubomierzu – powiedzia³ metropolita. Podkre¶li³, ¿e historia tej parafii bardzo silnie ³±czy siê ze zmaganiami o odzyskanie wolno¶ci ojczyzny. Ko¶ció³ zosta³ wybudowany przed wybuchem I wojny ¶wiatowej i sta³ siê ostoj± nadziei, ¿e ca³a wioska zostanie ocalona. Gdy Polska od nowa budowa³a sw± niepodleg³o¶æ, parafia pw. ¶w. Józefa zosta³a erygowana. Po dwudziestu latach wybuch³a II wojna ¶wiatowa, która w sposób bardzo bolesny dotknê³a tê wspólnotê. Zniszczono plebaniê, a braci zakonnych zes³ano do obozu. Wspó³cze¶nie pojawiaj± siê kolejne totalitaryzmy, którym nale¿y siê sprzeciwiaæ. Wzorem do na¶ladowania powinni byæ ¶w. Józef i Maryja, którzy w swoim ¿yciu ws³uchiwali siê w g³os Boga i pe³nili Jego wolê. – Dzisiaj chce siê nam zabraæ wolno¶æ, mówi±c ¿e Boga nie ma, ¿e cz³owiek to istota niewiele ró¿ni±ca siê od zwierz±t. S± nawet tacy, którzy mówi±, ¿e cz³owiek to przekleñstwo dla ¶wiata (…) Pomniejsza siê jego godno¶æ jako istoty stworzonej na Bo¿y obraz i podobieñstwo, bêd±cej królem stworzenia. Odrzuca siê Boga i proponuje siê wizjê cz³owieka bêd±c± jego karykatur± i pomniejszaj±c± cz³owiecz± godno¶æ: kobiety – ¿ony, matki, mê¿czyzny – mê¿a, ojca.
Chc± nam to odebraæ w imiê tzw. „tolerancji”. Nie wolno nam do tego dopu¶ciæ – powiedzia³ metropolita. Stwierdzi³, ¿e nie mo¿na zrezygnowaæ z wolno¶ci, któr± niesie Chrystus. – Broñcie swojej wolno¶ci, broni±c Boga w waszych sercach, a tym samym stoj±c na stra¿y swojej osobistej cz³owieczej godno¶ci, a tak¿e dalszych dziejów naszej wolnej i suwerennej Polski – podkre¶li³. Zauwa¿y³, ¿e wszyscy zgromadzeni powinni dziêkowaæ za stulecie parafii, za niepodleg³o¶æ Ojczyzny i za przyczyn± ¶wiêtych prosiæ Boga, by nigdy nie utraciæ wolno¶ci i budowaæ cywilizacjê mi³o¶ci. Na zakoñczenie Eucharystii parafianie podziêkowali arcybiskupowi za odprawion± Mszê ¶w. i wyg³oszone s³owo Bo¿e. Zapewnili o swojej modlitwie w intencji metropolity i ca³ej wspólnoty Ko¶cio³a, za wstawiennictwem Matki Bo¿ej Anielskiej i ¶w. Józefa. Poprosili tak¿e o pasterskie b³ogos³awieñstwo na dalsze lata wiernego trwania przy Jezusie i Jego Ko¶ciele. Parafianie z³o¿yli równie¿ arcybiskupowi serdeczne ¿yczenia z okazji niedawno obchodzonych 70. urodzin. ¯yczyli wielu lat w zdrowiu, by wszyscy wierni mogli umacniaæ siê jego ¶wiadectwem, wytrwa³o¶ci w obronie wa¿nych warto¶ci zwi±zanych z rodzin± i ³adu moralnego, b³ogos³awieñstwa Bo¿ego. – ¯yczymy by¶ zawsze jak do tej pory stanowczo mówi³ „tak” lub „nie”, bo w ¶wiecie, w którym ¿yjemy wszystko jest rozmyte i dobrze jest s³yszeæ proste przes³anie, aby nie zgubiæ siê w rzeczywisto¶ci pe³nej niejasnych warto¶ci (…) Nasz kap³anie, na ciê¿kie czasy „masz zwyciê¿aæ”, a to dobro, które dajesz z siebie i otwarto¶æ na drugiego cz³owieka – oby do Ciebie wraca³y. – Po tych s³owach od¶piewano arcybiskupowi ¿yczenia. Lubomierz a¿ do wieku XX nale¿a³ do parafii pw. ¶w. Sebastiana w Nied¼wiedziu. W 1913 roku staraniem ks. Józefa Bajdy rozpoczêto budowê ko¶cio³a i plebanii, któr± ukoñczono w 1915. Parafia pw. ¶w. Józefa zosta³a erygowana w 1919 roku. Od 21 kwietnia 1934 roku opiekê nad ni± pe³ni± franciszkanie z Prowincji ¶w. Antoniego i b³. Jakuba Strzemiê. Podczas II wojny ¶wiatowej wojsko niemieckie spali³o plebaniê i wywioz³o trzech zakonników od obozu Auschwitz-Birkenau w akcie zemsty za pomoc ruchowi oporu. Po wojnie budynek zosta³ ponownie wzniesiony i dokonano niezbêdnych remontów. W latach sze¶ædziesi±tych w g³ównym o³tarzu ko¶cio³a znajdowa³ siê obraz Matki Bo¿ej, „Królowej Gorców”, który zosta³ zwrócony do Przemy¶la, a na jego miejscu umieszczono figurê Maryi. Na zasuwanym obrazie w ko¶ciele znajduje siê ¶w. Józef. Wspó³cze¶nie dokonano przebudowy nawy g³ównej i ocieplenia ko¶cio³a. Proboszczem parafii jest o. Piotr G³ód. bsw/Diecezja.pl https://www.fronda.pl/a/abp-marek-jedraszewski-nie-mozemy-ulec-nowemu-klamstwu,130985.html.
|
|
|
4
|
Kategoria ogólna / nasi koledzy i znajomi / Odp: Kaczynski to Kaczynski tamto
|
: Sierpieñ 04, 2019, 15:26:08
|
. ,,Têczowa zaraza'' zbiera ¿niwo. Równie¿ w¶ród ,,swoich''======================================== Kary, wiêzienie, czy po prostu wykluczenie. Mowa nienawi¶ci bêdzie zbieraæ potê¿ne ¿niwo. Równie¿ w¶ród "swoich". Gdy chcemy uciszyæ przeciwnika, sprawiæ, by nikt nie liczy³ siê z jego zdaniem, najlepiej nazwaæ go "faszyst±", stosuj±cym "mowê nienawi¶ci". To w³a¶nie s³owa klucze - "faszyzm" i "mowa nienawi¶ci" s± dzi¶ u¿ywane, by zamkn±æ usta komu¶, kto siê nam po prostu nie podoba, bo na przyk³ad zagra¿a naszemu interesowi. Na ekranach warszawskiej komunikacji miejskiej mo¿emy dostrzec plakaty "przeciwko faszyzmowi". Jaki jest ich cel? Ka¿dy rozs±dny cz³owiek jest przeciwny "faszyzmowi", "przemocy" i ma w sobie "g³ód dobra", czy te¿ "potrzebê transcendencji". Kwestia tylko jej ukierunkowania. A "nierozs±dnego" plakat nie przekona. Widaæ, ¿e i "króliczek" musia³ zarobiæ na bezsensownej kampanii. Na Pol'and'Rock Festiwal pad³o znamienne pytanie do rzecznika praw obywatelskich Adam Bodnara. "Problem z tzw. mow± nienawi¶ci jest taki, ¿e bazuje na subiektywnych uczuciach. Mogê powiedzieæ, ¿e moje s³owa pod twoim adresem to krytyka, a twoja krytyka pod moim adresem to mowa nienawi¶ci" - mówi³ jeden z uczestników. Jednak swojego pytania nie móg³ dokoñczyæ, bo zosta³o przerwane przez "tolerancyjnego", "otwartego" Jurka Owsiaka. "S³uchaj odpowiedzi. Taki jest tutaj ton i taka jest zasada. Adam ci odpowiada i nie dyskutuj z tym!" - stwierdzi³ Owsiak To nie pierwszy raz, kiedy Owsiak "pacyfikuje" niepokornie my¶l±cego cz³owieka. W 2012 roku, gdy go¶ciem Woodstock by³ prezydent Bronis³aw Komorowski, który opowiada³ o wêdkowaniu, jeden ch³opak wsta³ i krzykn±³, ¿e „to skandal, ¿e by³o tak ma³o rzeczowych pytañ”. „Jurek” odrzek³ mu prosto: „Jeste¶ moim go¶ciem, ja tu rz±dzê, a jak co¶ ci nie pasuje, to odjed¼”. Wiadomo jak trzeba my¶leæ, by nie pope³niæ "my¶lozbrodni". Tylko, co je¶li "my¶lozbrodniê" pope³ni kto¶, kto nawet nie wie, ¿e to zrobi? Po prostu powie co¶, co jest zgodne z logik± i rozs±dkiem, lecz w p³ynnej rzece lewicowych definicji oka¿e siê, ¿e na tym etapie jest to w³a¶nie "mowa nienawi¶ci" i "faszyzm"? Wtedy to mo¿e dotkn±æ nawet samego nie¶wiadomego lewicowca, tudzie¿ libera³a, który po prostu w³±czy³ rozum. Dzi¶ dosta³o siê na przyk³ad reporterowi TVN24, a wiêc stacji, która "faszyzm" raczej tropi, czy pada jego "ofiar±". Hanna Lis skrytykowa³a dziennikarza za to, ¿e w relacji o¶mieli³ siê powiedzieæ "ideologia LGBT". Jak zaznaczy³a by³a ¿ona czo³owego pogromcy Kaczyñskiego, "LGBT to ludzie, a nie ideologia". I doda³a, ¿e ju¿ nie ogl±da telewizji. W znakomitej trylogii o fikcyjnej krainie "Apostezjon" Edmund Wnuk - Lipiñski wszystko przewidzia³. Mieszkañcy ¿yj±cy w totalitarnym zniewoleniu , eksperymentowanie na ¿ywej tkance spo³ecznej, zastraszanie, og³upianie, manipulacje. Bohaterowie jego powie¶ci powoli odkrywaj± prawdê o otaczaj±cym ich ¶wiecie. Dzi¶ totalitaryzmem jest polityczna poprawno¶æ. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho" - mówi jeden z bohaterów. Gdy abp Marek Jêdraszewski odwa¿y³ siê w swojej homilii powiedzieæ prawdê - o "zarazie neomarksistowskiej, chc±cej opanowaæ nasze dusze, serca i umys³y. Nie czerwonej, ale têczowej", posypa³y siê na niego gromy. A to dopiero pocz±tek. Jak mówi³ ks. Jerzy Popie³uszko, "prawda kosztuje du¿o, lecz wyzwala". I tylko osoby o z³ej woli mog± uznaæ, ¿e ci, którzy ostrzegaj± przed "têczow± zaraz±", "ideologi± LGBT", chc± bato¿yæ homoseksualistów. Czym innym jest cz³owiek o sk³onno¶ciach homoseksualnych, a czym innym ideologia, która staje siê totalitaryzmem. Ko¶ció³ zawsze bêdzie powtarzaæ, ¿e Jezus kocha ka¿dego cz³owieka, nienawidzi grzechu. Ideologia LGBT nie jest zwyk³±, radosn±, kolorow± opcj± "mi³o¶ci". Swoje korzenie ma w marksizmie, którego celem jest dokonanie rewolucji spo³ecznej. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho". ¦rodowisko LGBT przy pomocy argumentu o "faszystach" i "mowie nienawi¶ci" zamyka usta tym, którzy pragn± wolno¶ci. To od nas zale¿y, czy bêdziemy "o niej mówiæ cicho" biernie obserwuj±c rewolucjê, czy zachowamy siê jak spacyfikowany przez Owsiaka ch³opak, czy hejtowany metropolita krakowski. Z³o dobrem zwyciê¿ajmy! Fronda.pl https://www.fronda.pl/a/teczowa-zaraza-zbiera-zniwo-rowniez-wsrod-swoich,130973.html?fbclid=IwAR2YbXu_uD9pku_ZlxUrUQd4FPU7CoK1zP_-N2Z8hSvBmWHnWnWmB4BulCw.
|
|
|
5
|
Kategoria ogólna / nasi koledzy i znajomi / Odp: agnus221813
|
: Sierpieñ 04, 2019, 15:25:30
|
. ,,Têczowa zaraza'' zbiera ¿niwo. Równie¿ w¶ród ,,swoich''======================================== Kary, wiêzienie, czy po prostu wykluczenie. Mowa nienawi¶ci bêdzie zbieraæ potê¿ne ¿niwo. Równie¿ w¶ród "swoich". Gdy chcemy uciszyæ przeciwnika, sprawiæ, by nikt nie liczy³ siê z jego zdaniem, najlepiej nazwaæ go "faszyst±", stosuj±cym "mowê nienawi¶ci". To w³a¶nie s³owa klucze - "faszyzm" i "mowa nienawi¶ci" s± dzi¶ u¿ywane, by zamkn±æ usta komu¶, kto siê nam po prostu nie podoba, bo na przyk³ad zagra¿a naszemu interesowi. Na ekranach warszawskiej komunikacji miejskiej mo¿emy dostrzec plakaty "przeciwko faszyzmowi". Jaki jest ich cel? Ka¿dy rozs±dny cz³owiek jest przeciwny "faszyzmowi", "przemocy" i ma w sobie "g³ód dobra", czy te¿ "potrzebê transcendencji". Kwestia tylko jej ukierunkowania. A "nierozs±dnego" plakat nie przekona. Widaæ, ¿e i "króliczek" musia³ zarobiæ na bezsensownej kampanii. Na Pol'and'Rock Festiwal pad³o znamienne pytanie do rzecznika praw obywatelskich Adam Bodnara. "Problem z tzw. mow± nienawi¶ci jest taki, ¿e bazuje na subiektywnych uczuciach. Mogê powiedzieæ, ¿e moje s³owa pod twoim adresem to krytyka, a twoja krytyka pod moim adresem to mowa nienawi¶ci" - mówi³ jeden z uczestników. Jednak swojego pytania nie móg³ dokoñczyæ, bo zosta³o przerwane przez "tolerancyjnego", "otwartego" Jurka Owsiaka. "S³uchaj odpowiedzi. Taki jest tutaj ton i taka jest zasada. Adam ci odpowiada i nie dyskutuj z tym!" - stwierdzi³ Owsiak To nie pierwszy raz, kiedy Owsiak "pacyfikuje" niepokornie my¶l±cego cz³owieka. W 2012 roku, gdy go¶ciem Woodstock by³ prezydent Bronis³aw Komorowski, który opowiada³ o wêdkowaniu, jeden ch³opak wsta³ i krzykn±³, ¿e „to skandal, ¿e by³o tak ma³o rzeczowych pytañ”. „Jurek” odrzek³ mu prosto: „Jeste¶ moim go¶ciem, ja tu rz±dzê, a jak co¶ ci nie pasuje, to odjed¼”. Wiadomo jak trzeba my¶leæ, by nie pope³niæ "my¶lozbrodni". Tylko, co je¶li "my¶lozbrodniê" pope³ni kto¶, kto nawet nie wie, ¿e to zrobi? Po prostu powie co¶, co jest zgodne z logik± i rozs±dkiem, lecz w p³ynnej rzece lewicowych definicji oka¿e siê, ¿e na tym etapie jest to w³a¶nie "mowa nienawi¶ci" i "faszyzm"? Wtedy to mo¿e dotkn±æ nawet samego nie¶wiadomego lewicowca, tudzie¿ libera³a, który po prostu w³±czy³ rozum. Dzi¶ dosta³o siê na przyk³ad reporterowi TVN24, a wiêc stacji, która "faszyzm" raczej tropi, czy pada jego "ofiar±". Hanna Lis skrytykowa³a dziennikarza za to, ¿e w relacji o¶mieli³ siê powiedzieæ "ideologia LGBT". Jak zaznaczy³a by³a ¿ona czo³owego pogromcy Kaczyñskiego, "LGBT to ludzie, a nie ideologia". I doda³a, ¿e ju¿ nie ogl±da telewizji. W znakomitej trylogii o fikcyjnej krainie "Apostezjon" Edmund Wnuk - Lipiñski wszystko przewidzia³. Mieszkañcy ¿yj±cy w totalitarnym zniewoleniu , eksperymentowanie na ¿ywej tkance spo³ecznej, zastraszanie, og³upianie, manipulacje. Bohaterowie jego powie¶ci powoli odkrywaj± prawdê o otaczaj±cym ich ¶wiecie. Dzi¶ totalitaryzmem jest polityczna poprawno¶æ. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho" - mówi jeden z bohaterów. Gdy abp Marek Jêdraszewski odwa¿y³ siê w swojej homilii powiedzieæ prawdê - o "zarazie neomarksistowskiej, chc±cej opanowaæ nasze dusze, serca i umys³y. Nie czerwonej, ale têczowej", posypa³y siê na niego gromy. A to dopiero pocz±tek. Jak mówi³ ks. Jerzy Popie³uszko, "prawda kosztuje du¿o, lecz wyzwala". I tylko osoby o z³ej woli mog± uznaæ, ¿e ci, którzy ostrzegaj± przed "têczow± zaraz±", "ideologi± LGBT", chc± bato¿yæ homoseksualistów. Czym innym jest cz³owiek o sk³onno¶ciach homoseksualnych, a czym innym ideologia, która staje siê totalitaryzmem. Ko¶ció³ zawsze bêdzie powtarzaæ, ¿e Jezus kocha ka¿dego cz³owieka, nienawidzi grzechu. Ideologia LGBT nie jest zwyk³±, radosn±, kolorow± opcj± "mi³o¶ci". Swoje korzenie ma w marksizmie, którego celem jest dokonanie rewolucji spo³ecznej. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho". ¦rodowisko LGBT przy pomocy argumentu o "faszystach" i "mowie nienawi¶ci" zamyka usta tym, którzy pragn± wolno¶ci. To od nas zale¿y, czy bêdziemy "o niej mówiæ cicho" biernie obserwuj±c rewolucjê, czy zachowamy siê jak spacyfikowany przez Owsiaka ch³opak, czy hejtowany metropolita krakowski. Z³o dobrem zwyciê¿ajmy! Fronda.pl https://www.fronda.pl/a/teczowa-zaraza-zbiera-zniwo-rowniez-wsrod-swoich,130973.html?fbclid=IwAR2YbXu_uD9pku_ZlxUrUQd4FPU7CoK1zP_-N2Z8hSvBmWHnWnWmB4BulCw.
|
|
|
6
|
Kategoria ogólna / absolwenci szkó³ wy¿szych / Odp: Kto siê boi Prawa i Sprawiedliwo¶ci?
|
: Sierpieñ 04, 2019, 15:24:19
|
. ,,Têczowa zaraza'' zbiera ¿niwo. Równie¿ w¶ród ,,swoich''======================================== Kary, wiêzienie, czy po prostu wykluczenie. Mowa nienawi¶ci bêdzie zbieraæ potê¿ne ¿niwo. Równie¿ w¶ród "swoich". Gdy chcemy uciszyæ przeciwnika, sprawiæ, by nikt nie liczy³ siê z jego zdaniem, najlepiej nazwaæ go "faszyst±", stosuj±cym "mowê nienawi¶ci". To w³a¶nie s³owa klucze - "faszyzm" i "mowa nienawi¶ci" s± dzi¶ u¿ywane, by zamkn±æ usta komu¶, kto siê nam po prostu nie podoba, bo na przyk³ad zagra¿a naszemu interesowi. Na ekranach warszawskiej komunikacji miejskiej mo¿emy dostrzec plakaty "przeciwko faszyzmowi". Jaki jest ich cel? Ka¿dy rozs±dny cz³owiek jest przeciwny "faszyzmowi", "przemocy" i ma w sobie "g³ód dobra", czy te¿ "potrzebê transcendencji". Kwestia tylko jej ukierunkowania. A "nierozs±dnego" plakat nie przekona. Widaæ, ¿e i "króliczek" musia³ zarobiæ na bezsensownej kampanii. Na Pol'and'Rock Festiwal pad³o znamienne pytanie do rzecznika praw obywatelskich Adam Bodnara. "Problem z tzw. mow± nienawi¶ci jest taki, ¿e bazuje na subiektywnych uczuciach. Mogê powiedzieæ, ¿e moje s³owa pod twoim adresem to krytyka, a twoja krytyka pod moim adresem to mowa nienawi¶ci" - mówi³ jeden z uczestników. Jednak swojego pytania nie móg³ dokoñczyæ, bo zosta³o przerwane przez "tolerancyjnego", "otwartego" Jurka Owsiaka. "S³uchaj odpowiedzi. Taki jest tutaj ton i taka jest zasada. Adam ci odpowiada i nie dyskutuj z tym!" - stwierdzi³ Owsiak To nie pierwszy raz, kiedy Owsiak "pacyfikuje" niepokornie my¶l±cego cz³owieka. W 2012 roku, gdy go¶ciem Woodstock by³ prezydent Bronis³aw Komorowski, który opowiada³ o wêdkowaniu, jeden ch³opak wsta³ i krzykn±³, ¿e „to skandal, ¿e by³o tak ma³o rzeczowych pytañ”. „Jurek” odrzek³ mu prosto: „Jeste¶ moim go¶ciem, ja tu rz±dzê, a jak co¶ ci nie pasuje, to odjed¼”. Wiadomo jak trzeba my¶leæ, by nie pope³niæ "my¶lozbrodni". Tylko, co je¶li "my¶lozbrodniê" pope³ni kto¶, kto nawet nie wie, ¿e to zrobi? Po prostu powie co¶, co jest zgodne z logik± i rozs±dkiem, lecz w p³ynnej rzece lewicowych definicji oka¿e siê, ¿e na tym etapie jest to w³a¶nie "mowa nienawi¶ci" i "faszyzm"? Wtedy to mo¿e dotkn±æ nawet samego nie¶wiadomego lewicowca, tudzie¿ libera³a, który po prostu w³±czy³ rozum. Dzi¶ dosta³o siê na przyk³ad reporterowi TVN24, a wiêc stacji, która "faszyzm" raczej tropi, czy pada jego "ofiar±". Hanna Lis skrytykowa³a dziennikarza za to, ¿e w relacji o¶mieli³ siê powiedzieæ "ideologia LGBT". Jak zaznaczy³a by³a ¿ona czo³owego pogromcy Kaczyñskiego, "LGBT to ludzie, a nie ideologia". I doda³a, ¿e ju¿ nie ogl±da telewizji. W znakomitej trylogii o fikcyjnej krainie "Apostezjon" Edmund Wnuk - Lipiñski wszystko przewidzia³. Mieszkañcy ¿yj±cy w totalitarnym zniewoleniu , eksperymentowanie na ¿ywej tkance spo³ecznej, zastraszanie, og³upianie, manipulacje. Bohaterowie jego powie¶ci powoli odkrywaj± prawdê o otaczaj±cym ich ¶wiecie. Dzi¶ totalitaryzmem jest polityczna poprawno¶æ. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho" - mówi jeden z bohaterów. Gdy abp Marek Jêdraszewski odwa¿y³ siê w swojej homilii powiedzieæ prawdê - o "zarazie neomarksistowskiej, chc±cej opanowaæ nasze dusze, serca i umys³y. Nie czerwonej, ale têczowej", posypa³y siê na niego gromy. A to dopiero pocz±tek. Jak mówi³ ks. Jerzy Popie³uszko, "prawda kosztuje du¿o, lecz wyzwala". I tylko osoby o z³ej woli mog± uznaæ, ¿e ci, którzy ostrzegaj± przed "têczow± zaraz±", "ideologi± LGBT", chc± bato¿yæ homoseksualistów. Czym innym jest cz³owiek o sk³onno¶ciach homoseksualnych, a czym innym ideologia, która staje siê totalitaryzmem. Ko¶ció³ zawsze bêdzie powtarzaæ, ¿e Jezus kocha ka¿dego cz³owieka, nienawidzi grzechu. Ideologia LGBT nie jest zwyk³±, radosn±, kolorow± opcj± "mi³o¶ci". Swoje korzenie ma w marksizmie, którego celem jest dokonanie rewolucji spo³ecznej. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho". ¦rodowisko LGBT przy pomocy argumentu o "faszystach" i "mowie nienawi¶ci" zamyka usta tym, którzy pragn± wolno¶ci. To od nas zale¿y, czy bêdziemy "o niej mówiæ cicho" biernie obserwuj±c rewolucjê, czy zachowamy siê jak spacyfikowany przez Owsiaka ch³opak, czy hejtowany metropolita krakowski. Z³o dobrem zwyciê¿ajmy! Fronda.pl https://www.fronda.pl/a/teczowa-zaraza-zbiera-zniwo-rowniez-wsrod-swoich,130973.html?fbclid=IwAR2YbXu_uD9pku_ZlxUrUQd4FPU7CoK1zP_-N2Z8hSvBmWHnWnWmB4BulCw.
|
|
|
7
|
Kategoria ogólna / absolwenci szkó³ podstawowych / Odp: Czemu niektórzy tak bardzo ludzie nienawidz± PIS
|
: Sierpieñ 04, 2019, 15:21:54
|
. ,,Têczowa zaraza'' zbiera ¿niwo. Równie¿ w¶ród ,,swoich''======================================== Kary, wiêzienie, czy po prostu wykluczenie. Mowa nienawi¶ci bêdzie zbieraæ potê¿ne ¿niwo. Równie¿ w¶ród "swoich". Gdy chcemy uciszyæ przeciwnika, sprawiæ, by nikt nie liczy³ siê z jego zdaniem, najlepiej nazwaæ go "faszyst±", stosuj±cym "mowê nienawi¶ci". To w³a¶nie s³owa klucze - "faszyzm" i "mowa nienawi¶ci" s± dzi¶ u¿ywane, by zamkn±æ usta komu¶, kto siê nam po prostu nie podoba, bo na przyk³ad zagra¿a naszemu interesowi. Na ekranach warszawskiej komunikacji miejskiej mo¿emy dostrzec plakaty "przeciwko faszyzmowi". Jaki jest ich cel? Ka¿dy rozs±dny cz³owiek jest przeciwny "faszyzmowi", "przemocy" i ma w sobie "g³ód dobra", czy te¿ "potrzebê transcendencji". Kwestia tylko jej ukierunkowania. A "nierozs±dnego" plakat nie przekona. Widaæ, ¿e i "króliczek" musia³ zarobiæ na bezsensownej kampanii. Na Pol'and'Rock Festiwal pad³o znamienne pytanie do rzecznika praw obywatelskich Adam Bodnara. "Problem z tzw. mow± nienawi¶ci jest taki, ¿e bazuje na subiektywnych uczuciach. Mogê powiedzieæ, ¿e moje s³owa pod twoim adresem to krytyka, a twoja krytyka pod moim adresem to mowa nienawi¶ci" - mówi³ jeden z uczestników. Jednak swojego pytania nie móg³ dokoñczyæ, bo zosta³o przerwane przez "tolerancyjnego", "otwartego" Jurka Owsiaka. "S³uchaj odpowiedzi. Taki jest tutaj ton i taka jest zasada. Adam ci odpowiada i nie dyskutuj z tym!" - stwierdzi³ Owsiak To nie pierwszy raz, kiedy Owsiak "pacyfikuje" niepokornie my¶l±cego cz³owieka. W 2012 roku, gdy go¶ciem Woodstock by³ prezydent Bronis³aw Komorowski, który opowiada³ o wêdkowaniu, jeden ch³opak wsta³ i krzykn±³, ¿e „to skandal, ¿e by³o tak ma³o rzeczowych pytañ”. „Jurek” odrzek³ mu prosto: „Jeste¶ moim go¶ciem, ja tu rz±dzê, a jak co¶ ci nie pasuje, to odjed¼”. Wiadomo jak trzeba my¶leæ, by nie pope³niæ "my¶lozbrodni". Tylko, co je¶li "my¶lozbrodniê" pope³ni kto¶, kto nawet nie wie, ¿e to zrobi? Po prostu powie co¶, co jest zgodne z logik± i rozs±dkiem, lecz w p³ynnej rzece lewicowych definicji oka¿e siê, ¿e na tym etapie jest to w³a¶nie "mowa nienawi¶ci" i "faszyzm"? Wtedy to mo¿e dotkn±æ nawet samego nie¶wiadomego lewicowca, tudzie¿ libera³a, który po prostu w³±czy³ rozum. Dzi¶ dosta³o siê na przyk³ad reporterowi TVN24, a wiêc stacji, która "faszyzm" raczej tropi, czy pada jego "ofiar±". Hanna Lis skrytykowa³a dziennikarza za to, ¿e w relacji o¶mieli³ siê powiedzieæ "ideologia LGBT". Jak zaznaczy³a by³a ¿ona czo³owego pogromcy Kaczyñskiego, "LGBT to ludzie, a nie ideologia". I doda³a, ¿e ju¿ nie ogl±da telewizji. W znakomitej trylogii o fikcyjnej krainie "Apostezjon" Edmund Wnuk - Lipiñski wszystko przewidzia³. Mieszkañcy ¿yj±cy w totalitarnym zniewoleniu , eksperymentowanie na ¿ywej tkance spo³ecznej, zastraszanie, og³upianie, manipulacje. Bohaterowie jego powie¶ci powoli odkrywaj± prawdê o otaczaj±cym ich ¶wiecie. Dzi¶ totalitaryzmem jest polityczna poprawno¶æ. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho" - mówi jeden z bohaterów. Gdy abp Marek Jêdraszewski odwa¿y³ siê w swojej homilii powiedzieæ prawdê - o "zarazie neomarksistowskiej, chc±cej opanowaæ nasze dusze, serca i umys³y. Nie czerwonej, ale têczowej", posypa³y siê na niego gromy. A to dopiero pocz±tek. Jak mówi³ ks. Jerzy Popie³uszko, "prawda kosztuje du¿o, lecz wyzwala". I tylko osoby o z³ej woli mog± uznaæ, ¿e ci, którzy ostrzegaj± przed "têczow± zaraz±", "ideologi± LGBT", chc± bato¿yæ homoseksualistów. Czym innym jest cz³owiek o sk³onno¶ciach homoseksualnych, a czym innym ideologia, która staje siê totalitaryzmem. Ko¶ció³ zawsze bêdzie powtarzaæ, ¿e Jezus kocha ka¿dego cz³owieka, nienawidzi grzechu. Ideologia LGBT nie jest zwyk³±, radosn±, kolorow± opcj± "mi³o¶ci". Swoje korzenie ma w marksizmie, którego celem jest dokonanie rewolucji spo³ecznej. "Kiedy jest wolno¶æ, to nie musisz o niej mówiæ cicho". ¦rodowisko LGBT przy pomocy argumentu o "faszystach" i "mowie nienawi¶ci" zamyka usta tym, którzy pragn± wolno¶ci. To od nas zale¿y, czy bêdziemy "o niej mówiæ cicho" biernie obserwuj±c rewolucjê, czy zachowamy siê jak spacyfikowany przez Owsiaka ch³opak, czy hejtowany metropolita krakowski. Z³o dobrem zwyciê¿ajmy! Fronda.pl https://www.fronda.pl/a/teczowa-zaraza-zbiera-zniwo-rowniez-wsrod-swoich,130973.html?fbclid=IwAR2YbXu_uD9pku_ZlxUrUQd4FPU7CoK1zP_-N2Z8hSvBmWHnWnWmB4BulCw.
|
|
|
8
|
Kategoria ogólna / oferty pedagogów i terapeutów / Odp: Album 2x VCD/DVD - Æwiczenia relaksacyjne i autogenne
|
: Lipiec 17, 2012, 06:59:28
|
Szanowny Panie W³adys³awie
Piszê do Pana poniewa¿ bardzo zmartwiona jestem rozwojem mowy swojego synka, który we wrzesniu skonczy trzy latka. Znalaz³am do Pana kontakt w Internecie. Szukaj±c pomocnych materia³ów odno¶nie stymulacji dziecka natknê³am siê na mail skierowany do Pana napisany przez równie¿ zmartwion± mamê. Postanowi³am napisaæ z pro¶b± o poradê oraz ewentualn± wizytê, poniewa¿ jestem ju¿ naprawdê bardzo zaniepokojona. Mój synek urodzi³ siê 8 wrzesnia 2008 roku. Ci±¿a i poród przebiega³y prawid³owo.
Kiedy synek skonczyl dwa miesiace okaza³o siê, ¿e ma bardzo nisk± hemoglobinê i trzeba by³o podawaæ dziecku ¿elazo. Mimo tego synek bardzo dobrze siê rozwija³, zacz±³ chodziæ w 13 miesiacu ¿ycia. Oko³o 8-10 miesi±ca powtarza³ po nas wyrazy typu myd³o-mem³o, buty-bu, lampa-ampa. Dalej nast±pi³a cisza. Tzn synek mowil tzw po swojemu. Majac dwa latka mowil mama i tata oraz dziaba czyli babcia. Na bilansie dwulatka pani dr stwierdzi³a ze dziecko ma jeszcze czas i poradzi³a nie denerwowac sie tylko ca³y czas uczyc dziecko. Nadmieniam, ¿e od pierwszych miesiecy mowilismy duzo do dziecka, rozmawialismy, usmiechalismy sie, czytalismy bajki, pokazywalismy obrazki, ksiazeczki, grzechotki. Po bilansie dwulatka kiedy rozwoj mowy nie postepowa³ w wieku 2,5 postanowilam wybrac siê do logopedy. Synek pocz±tkowo za bardzo nie chcial wspo³pracowac z pani±, nie chcial pokazac jêzyka, powtarzac. Ale swietnie rozroznial przedmioty kolory ale tylko na zasadzie pokazania.
Pani stwierdzila, ze synek jest leniwy i jeszcze zacznie mowic tylko trzeba go stymulowac.Jako ¶wiadomi rodzice codziennie po¶wiecamy dziecku czas: czytamy ksi±¿eczki, rysujemy, uk³±damy klocki, pokzaujemy ¶wiat mówi±c do synka prostymi zdaniam co siê dooko³a nas dzieje. Synek rozróznia kolory, przedmioty, ukada puzle, lubi malowaæ, bawic sie piankolin±, zna wiekszosc czesci samochodu, bezblednie pokazuje czesci ciala. Jest bardzo weso³y, kontaktowy, lubi bawic sie z dziecmi. Najwiekszym problemem sa wizyty u lekarzy. Tego nie udaje nam sie wytlumaczyc dziecku. Zdarzaj± mu sie ataki p³aczu a nawet histerii.
Wiem, ze nie powinnam porownywac dzieci, ale bêdac na placu zabaw zauwazam, ze nawet duzo mlodsze dzieci od mojego synka mowia o wiele wiecej. Obecnie synek ma dwa latka i osiem miesiecy w jego s³owniku znajduj± siê nastêpujace wyrazy: mama, tata, baba, bu³a, ko³o, naoko³o, dooko³a, dom, do dobu, tu, tam, ej, odmienia czasownik miec np mama ma, mama nie ma, ja mam, ja nie mam, nie ma, oraz czasownik jesc, ja jem, mama je. Ostatnio powiedzial bnastepujace zdanie :ja ide naoko³o do dobu (czyli domu). Ma problem z wyrazem oko, mowi bez k oo, zamiast mleko mowi mleo. U¿ywa wyrazów dzwiekonasladowczych, czyli mniam, bach, ijo.
Czy Pana zdaniem moge teraz zrobic cos wiecej zeby pomoc swojemu dziecku. Bardzo prosze o ocenê sytuacji. Pozdrawiam serdecznie Aga
|
|
|
9
|
Kategoria ogólna / oferty pedagogów i terapeutów / Odp: RELAKSACJA PROGRESYWANA wg JACOBSONA
|
: Lipiec 17, 2012, 06:59:03
|
Szanowny Panie W³adys³awie
Piszê do Pana poniewa¿ bardzo zmartwiona jestem rozwojem mowy swojego synka, który we wrzesniu skonczy trzy latka. Znalaz³am do Pana kontakt w Internecie. Szukaj±c pomocnych materia³ów odno¶nie stymulacji dziecka natknê³am siê na mail skierowany do Pana napisany przez równie¿ zmartwion± mamê. Postanowi³am napisaæ z pro¶b± o poradê oraz ewentualn± wizytê, poniewa¿ jestem ju¿ naprawdê bardzo zaniepokojona. Mój synek urodzi³ siê 8 wrzesnia 2008 roku. Ci±¿a i poród przebiega³y prawid³owo.
Kiedy synek skonczyl dwa miesiace okaza³o siê, ¿e ma bardzo nisk± hemoglobinê i trzeba by³o podawaæ dziecku ¿elazo. Mimo tego synek bardzo dobrze siê rozwija³, zacz±³ chodziæ w 13 miesiacu ¿ycia. Oko³o 8-10 miesi±ca powtarza³ po nas wyrazy typu myd³o-mem³o, buty-bu, lampa-ampa. Dalej nast±pi³a cisza. Tzn synek mowil tzw po swojemu. Majac dwa latka mowil mama i tata oraz dziaba czyli babcia. Na bilansie dwulatka pani dr stwierdzi³a ze dziecko ma jeszcze czas i poradzi³a nie denerwowac sie tylko ca³y czas uczyc dziecko. Nadmieniam, ¿e od pierwszych miesiecy mowilismy duzo do dziecka, rozmawialismy, usmiechalismy sie, czytalismy bajki, pokazywalismy obrazki, ksiazeczki, grzechotki. Po bilansie dwulatka kiedy rozwoj mowy nie postepowa³ w wieku 2,5 postanowilam wybrac siê do logopedy. Synek pocz±tkowo za bardzo nie chcial wspo³pracowac z pani±, nie chcial pokazac jêzyka, powtarzac. Ale swietnie rozroznial przedmioty kolory ale tylko na zasadzie pokazania.
Pani stwierdzila, ze synek jest leniwy i jeszcze zacznie mowic tylko trzeba go stymulowac.Jako ¶wiadomi rodzice codziennie po¶wiecamy dziecku czas: czytamy ksi±¿eczki, rysujemy, uk³±damy klocki, pokzaujemy ¶wiat mówi±c do synka prostymi zdaniam co siê dooko³a nas dzieje. Synek rozróznia kolory, przedmioty, ukada puzle, lubi malowaæ, bawic sie piankolin±, zna wiekszosc czesci samochodu, bezblednie pokazuje czesci ciala. Jest bardzo weso³y, kontaktowy, lubi bawic sie z dziecmi. Najwiekszym problemem sa wizyty u lekarzy. Tego nie udaje nam sie wytlumaczyc dziecku. Zdarzaj± mu sie ataki p³aczu a nawet histerii.
Wiem, ze nie powinnam porownywac dzieci, ale bêdac na placu zabaw zauwazam, ze nawet duzo mlodsze dzieci od mojego synka mowia o wiele wiecej. Obecnie synek ma dwa latka i osiem miesiecy w jego s³owniku znajduj± siê nastêpujace wyrazy: mama, tata, baba, bu³a, ko³o, naoko³o, dooko³a, dom, do dobu, tu, tam, ej, odmienia czasownik miec np mama ma, mama nie ma, ja mam, ja nie mam, nie ma, oraz czasownik jesc, ja jem, mama je. Ostatnio powiedzial bnastepujace zdanie :ja ide naoko³o do dobu (czyli domu). Ma problem z wyrazem oko, mowi bez k oo, zamiast mleko mowi mleo. U¿ywa wyrazów dzwiekonasladowczych, czyli mniam, bach, ijo.
Czy Pana zdaniem moge teraz zrobic cos wiecej zeby pomoc swojemu dziecku. Bardzo prosze o ocenê sytuacji. Pozdrawiam serdecznie Aga
|
|
|
11
|
Kategoria ogólna / oferty pedagogów i terapeutów / Odp: RELAKSACJA PROGRESYWANA wg JACOBSONA
|
: Marzec 04, 2010, 12:18:03
|
Opis obrazka: Nauka relaksacji w grocie solnej SOLANNA w Zielonej Górze prowadzone przez trenera W³adys³awa Pitaka. Na foto: Pani Anna - w³a¶cicielka groty dziêkuje trenerowi W³adys³awowi Pitakowi za przeprowadzone szkolenie>>>>>>>>>>>> P³yty audioCD i videoCD z æwiczeniami relaksacyjnymi wg Jacobsona i Schultza na podk³adzie muzycznym
Aby zamówiæ, wystarczy zatelefonowaæ pod wskazany ni¿ej numer lub napisaæ maila. Ka¿de zamówienie jest potwierdzane przez LOGOS. Zamówienia realizujemy w terminie 3-7 dni . Zamówione materia³y wysy³amy listem po dokonaniu przedp³aty na konto autora.
Zamówienia i kontakt:
e-mail: biuro@logos.dt.pl Tel.kom: 600-809-254 Tel.: 94-340-60-06
|
|
|
13
|
Kategoria ogólna / oferty pedagogów i terapeutów / Odp: Znalaz³e¶ na googlu sporo stron o æwiczeniach jogi, pranajamy, taj - chi i inne
|
: Marzec 04, 2010, 12:12:41
|
. Gdy siê stresujesz, Twój oddech staje siê szybki i p³ytki. To prowadzi do niedotlenienia ca³ego organizmu, a przede wszystkim mózgu. Je¶li stres siê utrzymuje, pojawiaj± siê uczucie osamotnienia, depresja, trudno¶ci z pamiêci± i koncentracj±. To efekt dzia³ania kortyzolu, hormonu stresu, którego wysoki poziom blokuje produkcjê dopaminy, hormonu odpowiedzialnego za dobre samopoczucie. http://logos.dt.pl/obrazki/makieta1.jpg@ Tatiana i W³adys³aw Pitakowie oraz w³a¶ciciele groty SOLANNA w Zielonej Górze przed szkoleniem z zakresu relaksacji w grocie solnej prowadzonym przez trenera W³adys³awa Pitaka. @ W³adys³aw Pitak i w³a¶cicielka groty solnej w Zielonej Górze przed nauk± relaksacji w grocie solnej SOLANNA w Zielonej Górze prowadzonej przez trenera W³adys³awa Pitakakontakt z trenerem: e-mail: biuro@logos.dt.plTel.kom: 600-809-254 Tel.: 94-340-60-06 .
|
|
|
14
|
Kategoria ogólna / kursy, szkolenia, zjazdy / Odp: Trening autogenny Schultza - szkolenie nad morzem
|
: Marzec 04, 2010, 12:06:46
|
. Opis obrazka: W³adys³aw Pitak, rehabilitanci i kuracjusze w jaskini solno-jodowej GALOS w Szczawnie Zdroju po zakoñczeniu szkolenia z zakresu relaksacji w grocie solnej prowadzonym przez trenera W³adys³awa Pitaka. @@ Opis obrazka: Tatiana i W³adys³aw Pitakowie oraz rehabilitanci z jaskini solno-jodowej GALOS w Szczawnie Zdroju po zakoñczeniu szkolenia z zakresu relaksacji w grocie solnej prowadzonym przez trenera W³adys³awa Pitaka. ~~~~~~~~~~. kontakt z trenerem: W³adys³aw Pitak tel. 600-809-254 e-mail: biuro@logos.dt.pl.
|
|
|
|