Tytu³: Komu potrzebne s± "nasze klasy"? Wiadomo¶æ wys³ana przez: Natasza Luty 02, 2008, 10:21:13 Szukam za wszystkimi stronami w internecie, które w swojej nazwie lub tre¶ci maj± jako s³owa kluczowe: nasza-klasa, naszaklasa, nasze-klasy, naszeklasy. Piszê pracê licencjack± i liczê na wasz± pomoc.
Tytu³: Odp: Komu potrzebne s± "nasze klasy"? Wiadomo¶æ wys³ana przez: Video-Lux Luty 08, 2008, 01:15:40 (http://rodowy.pl/video/player2.jpg)
Filmy historyczno-krajoznawcze: http://rodowody.net.pl/video/Wilno.wmv http://rodowody.net.pl/video/Lwow.wmv Sokal k/Lwowa - intro do filmu: http://rodowy.pl/video/sokal_intro.WMV Sokal k/Lwowa -cerkiew pw. ¶w.Piotra i Paw³a: http://rodowy.pl/video/cerkiew_pp.WMV Zabu¿e k/Sokala - cerkiew pw. ¶w. Micha³a Archanio³a: http://rodowy.pl/video/cerkiew_zab.WMV ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Studio Fotografii i Filmu "Video-Lux" w Koszalinie http://videolux.republika.pl e-mail: video-lux@wp.pl (http://video-lux@wp.pl) tel. 094-340-60-06 tel.kom.660-332-172 Tytu³: Odp: Komu potrzebne s± "nasze klasy"? Wiadomo¶æ wys³ana przez: 11olo11 Grudzieñ 13, 2008, 09:58:09 nie moge weisc na nasza klasa od 3-4 miesiecy.szukam kont.z klasa z Grajewa szk.pod.rok 75-83 wkurza mnie to czekanie na odp.o mojej rejestracji!!!
Tytu³: Odp: Komu potrzebne s± "nasze klasy"? Wiadomo¶æ wys³ana przez: Carolina Listopad 11, 2009, 09:21:25 RELAKSACJA PROGRESYWANA wg JACOBSONA jest najstarsz± ( 1938) technik± relaksacyjn± i polega na rozlu¼nianiu poszczególnych grup miê¶niowych poprzez naprzemienne skurcze i rozkurcze miê¶ni. Efektem jej stosowania jest nabywana przez pacjenta umiejêtno¶æ oceny nieprawid³owego napiêcia miê¶niowego i jego umiejscowienia, umiejêtno¶æ ¶wiadomego zwalniania napiêcia, a przez to wp³ywanie na swoje stany emocjonalne.
@ W pracy terapeutycznej z dzieæmi zaburzonymi emocjonalnie mo¿na pos³ugiwaæ siê fragmentami tego treningu, dostosowuj±c go do mo¿liwo¶ci percepcyjnych i wykonawczych dziecka przedszkolnego. W. Pitak: Przyczyny emocjonalnych zaburzeñ u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2002/12, s. 16-18 W. Pitak: Klinika emocjonalnych zaburzeñ mowy u dzieci, Kurier Pedagogiczny 2003/1, s. 14-19 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych, cz. I, Kurier Pedagogiczny 2003/2, s. 25-28 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych cz. II, Kurier Pedagogiczny 2003/3, s.26-28 W. Pitak: Muzykodrama dla dzieci nerwicowych i autystycznych - oddech, Kurier Pedagogiczny 2003/5, s. 10-12 W. Pitak: Ojciec – zhañbiony mê¿czyzna, Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 10-13 M.Borek,W. Pitak: Muzykodrama czyli zabawa w krainie LOGOS , Kurier Pedagogiczny 2003/6-7, s. 33-38 W. Pitak: Agresja a j±kanie u jedynaków, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 11-14 W. Pitak: Techniki muzyczno-dramatyczne w terapii rodziców, Kurier Pedagogiczny 2003/9, s. 39-44 W. Pitak: Muzyka leczy ale czy ³agodzi obyczaje, Bli¿ej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2004/9(36), s. 27-28 W. Pitak: Ojciec – zhañbiony mê¿czyzna, , Bli¿ej Przedszkola . Wychowanie i Edukacja, 2005/1(40), s. 19 Tytu³: Odp: Komu potrzebne s± "nasze klasy"? Wiadomo¶æ wys³ana przez: 1111 Lipiec 25, 2010, 12:35:09 nie g³osowa³am na PO i nie zag³osujê nigdy!!!! Rz±d nic nie zrobi³, nie ma pracy a jak jest to beznadziejne zarobki , dro¿yzna itd....
Tytu³: Odp: Komu potrzebne s± "nasze klasy"? Wiadomo¶æ wys³ana przez: 270757 Styczeñ 13, 2014, 09:10:36 Polski Zwi±zek Logopedów we wspó³pracy z Wydzia³em Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Miko³aja Kopernika w Toruniu, Podyplomowym Studium w zakresie neurologopedii oraz Podyplomowym Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej by³ organizatorem konferencji Muzyka w logopedii. Terapia, wspomaganie, wsparcie -- trzy drogi, jeden cel, która odby³a siê 2 marca 2013 r. (sobota) w Hotelu Uniwersyteckim w Toruniu. Ryszard Wagner mówi±c o muzyce zwróci³ uwagê, ¿e muzyka to pocz±tek i koniec wszelkiej mowy. Te s³owa stanowi±c swoiste przes³anie naszej konferencji. Mo¿na je uznaæ za dobre podsumowanie wielowiekowej tradycji i do¶wiadczeñ zwi±zanych z ukazywaniem znaczenia muzyki w ¿yciu cz³owieka -- muzyka bowiem to niezbywalny element ¿ycia ka¿dej jednostki od poczêcia a¿ po ¶mieræ. Od zarania dziejów muzyka towarzyszy nam w ka¿dym momencie naszego ¿ycia, staj±c siê jego ilustracj±, st±d jej znaczenie w procesie rozwoju, wsparcia czy terapii. Konferencja by³a organizowana z my¶l± o praktykach i teoretykach zajmuj±cych siê problematyk± wspomagania, terapii i wsparcia. W¶ród prelegentów krajowych i zagranicznych by³ koszaliñski logopeda i muzykoterapeuta , W³adys³aw Pitak, który wyg³osi³ referat pt. "Techniki muzyczno-dramatyczne (muzykodrama) w terapii zaburzeñ mowy u dzieci nerwicowych". Oto link do filmu, który ilustrowa³ referat W³adys³awa Pitaka >>> www.logos.pomorze.pl/video/muzykodrama1.mp4 Teledysk online: http://www.mp3on.pl/mp3/B5soZwjXsAk/muzykodrama-w-terapii-zaburze-mowy-autor-w-pitak |