Tytu³: LO NA£ÊCZÓW Wiadomo¶æ wys³ana przez: ewa kotowska Luty 12, 2008, 10:29:25 Hejka!odezwijcie siê wszyscy z LO Na³êczów.Ewa kotowska
Tytu³: Odp: LO NA£ÊCZÓW Wiadomo¶æ wys³ana przez: aajj Wrzesieñ 05, 2008, 09:26:02 Moja mama juz byla tam na swoich starych smieciach czyli na Ukrainie i o maly wlos by nie poznala tych terenow na ktorych kiedys mieszkali.... Po takiej zawalonej studni poznala,ze tam stal ich dom,szkola ledwo dychala,jednym slowem ruina.A bieda tam jest okrutna,Ci polacy to juz tacy zruszceni,ze szok.Smutne.... A ja bede zmuszona nauczyc sie jezyka litewskiego,jest to jeden z najtrudniejszych jezykow,kurde!!
Tytu³: Odp: LO NA£ÊCZÓW Wiadomo¶æ wys³ana przez: 270757 Marzec 27, 2009, 10:33:12 ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ (¨`•.•Â´Â¨)
`•.¸.•Â´ `•.¸(¨`•.•Â´Â¨) (¨`•.•Â´Â¨)¸.•Â´ `•.¸.•Â´ `•.¸.•Â´ Dzieñ Dobry Jeszcze jeden dzieñ, kiedy ty jeste¶ przy mnie Chcia³abym choæ raz, na k³ódkê zamkn±æ ca³y ¶wiat Mówiê 'tak', a my¶lê 'nie' Dobrze wiesz, na przekór sobie robiê co¶ by z tob± byæ Na zawsze, zawsze ju¿ z tob± byæ Kiedy dzwonisz znów, ¿e ciê nie bêdzie, ¿e siê spó¼nisz Serca bicie czuje coraz mocniej, ¶wiat wiruje Mówiê 'tak', a my¶lê 'nie' Kolorowy film ci±gle trwa, my w nim razem Kilka lat za nami, a przed nami tysi±c chwil Mówiê 'tak', a my¶lê 'nie' I nie mów ¿e nie- nic nie widzisz I nie mów ¿e nie- nic nie czujesz Nie mów ¿e ty mnie potrzebujesz Jak d³ugo muszê czekaæ? ........../Abra/ Tytu³: Odp: LO NA£ÊCZÓW Wiadomo¶æ wys³ana przez: Ena Listopad 11, 2009, 07:43:21 Æwiczenia relaksacyjne:
· s³u¿± wprowadzeniu przyjaznej atmosfery do nauki [stymuluj±ce a nie steruj±ce dzia³ania nauczyciela], · wp³ywaj± stymuluj±co na zdolno¶æ koncentracji uwagi, · wspomagaj± kszta³towanie osobowo¶ci dziecka, · s³u¿± zachowaniu i rozwijaniu duchowego zdrowia, przeciwdzia³aj±: dezorientacji, ubóstwu zwi±zków emocjonalnych, braku ruchu, · pomagaj± w roz³adowaniu niepotrzebnego stresu, · uspokojenia lub uaktywnienia uk³adu nerwowego, · wyeliminowania niecelowych wy³adowañ ruchowych, zbêdnych odruchów, · wyæwiczenia koordynacji ruchowej, · wy³adowania napiêæ nerwowych i konfliktów uczuciowych, · odreagowania prze¿yæ, · zmniejszenia poczucia zagro¿enia, lêku, izolacji emocjonalnej, trudno¶ci w porozumiewaniu siê. Najwa¿niejsze zadanie nauczyciela polega n i e na uczeniu, ale na indywidualnym stymulowaniu procesów uczenia siê. ¦rodkiem s³u¿±cym do osi±gniêcia tego zadania jest utrzymywanie prawid³owej równowagi pomiêdzy napiêciem (koncentracj±) i odprê¿eniem (rozlu¼nieniem) dzieci w trakcie zajêæ. |